only in Kuale Kangsorr Perak...

ok entri kali ni aku nak cerita pasal kehebatan orang Kuala Kangsor... (kampung ex aku hehe) ni video raya tahun lepas punya... tapi memang aku nak rate antara yang terbaik beb... tajuk die Meriam Talang.. only in Kuala Kangsar Perak.. sorry la 2 hari aku tak update story.. aku bz skit...

aku difahamkan tradisi pesta meriam ni memang ade kat kampung Talang, Kuala Kangsar stiap tahun malam raya... kalau sape nak rasa suasana beraya betul-betul tradisi punya... jom terokai negeri Perak...

kalo kt Ipoh takde tempat nak buat macam ni dah.. pasal kebanyakan orang2 pekan ni beraya style poyo sikit.. soo ape-ape hal pun this is kampung style...




Comments

Popular posts from this blog

Meminang, dan Pantun... adat melayu kita~

Lagu Lama penuh pesanan.

GILA ISIM ITU BAHAYA.