Aku tak tahu.

pada siapa nak aku ceritakan, hanya jari jemari menaip kata, pada siapa nak aku kongsikan, hanya tuhan yang maha mendengar... manusia suka mengerah tanpa kenal maksud anugerah... manusia suka berjanji untuk mendapat habuan teka sendiri... Peluang terhidang tak mampu Ku sandang... Harapan yang berdiri tak mampu aku gagahi.. Aku bertanya, siapa disebelahku? Aku tak tahu siapa yang kenal isi hati ini... Puas aku Cuba lemparkan suara... Tapi hanya sinis yang aku terima... Lelah aku berbahasa, Tapi segala cita di campak keluar jendela... Puas aku jadi alas, untuk melapik langkah mereka.. Namun apa yg hadir dalam simpanku? Kosong... Rugi Pembaziran masa... Aku penat nak berkata lagi aku penat nak meminta lagi.. Bagiku pejam itu memadai kerana suara hati mungkin tidak akan ke ruangan rongga mereka.. Merana Ku sendiri... Meratap trus bagini... Tersesat dalam terus mencari dalam mimpi.

Comments

Popular posts from this blog

Meminang, dan Pantun... adat melayu kita~

Lagu Lama penuh pesanan.

GILA ISIM ITU BAHAYA.