Thursday, 31 October 2013

Dirogol JIN tanpa sedar.


SIAPAKAH WANITA YANG DIROGOL JIN?

-Perempuan samada sudah berkahwin/tidak

Siapa TERINGIN NAK DINODAI JIN, selalulah

-MANDI TERLANJANG.
-SUKA MANDI LEWAT PETANG.
-TIDUR SELEPAS ASAR.
-TIDUR DENGAN KAIN YANG TERDEDAH.

Jika terasa diri kita terlalu kerapa melakukan semua perkara ini, cepat-cepatlah sedar dan berubah.

INGAT! SEKALI JIN SUDAH JATUH CINTA PADA WANITA, ADALAH LEBIH BAHAYA DARIPADA'SIHIR'.

Cukup dalam masa 40 hari, PERIKSA PADA BAHAGIAN CELAH/KELILING PEHA, LIHAT JIKA ADA KESA LEBAM dan jika kurang pasti lagi periksa secara terperinci kesan lebam itu ada 5 lubang halus. Itu menandakan JIN sudah 'menodai' anda.

Andai kata jika wanita itu sudah berkahwin, makan JIN yang 'jatuh cinta' pada anda itu akan 'menceraikan' anda & suami, tanpa anda sedari.

Dan jika anda belum berkahwin, jika sampai masanya anda & bakal suami anda mahu berkahwin, JIN yang sama akan cuba 'pisahkan' mereka dari berlangsunya majlis kahwin itu.

Nauzubillah..

Ada yang bertanya saya tentang jin asyik merogol manusia. 'Jin asyik' nie satu nama untuk jenis jin yang kononnya jatuh cinta pada manusia dan merogol manusia. Maaf kalau saya cakap, memang laknatlah kepada jin nie. Saya akan bercerita berdasarkan ilmu dan pengalaman tak seberapa saya nie.

Q& A

Boleh kah jin merogol manusia?
Jawapannya ialah boleh.

Bagaimana?
Jawapannya ada dalam tidur, ada separa sedar dan ada dirogol sewaktu jaga
.
Kalau dirogol / bersetubuh bolehkan manusia atau jin mengandung?
Jawapannya ialah boleh. Jin perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak jika merogol manusia lelaki dan manusia perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak ( bunian) jika dirogol jin.Bagaimana nak mengatasi masalah nie? Caranya ialah mencari punca dari mana datangnya jin ini.


Sebenarnya cerita dan kisah jin jatuh cinta kpd manusia nie sebenarnya rekaan jin semata-mata dan karut. Mereka jatuh cinta kat manusia? mengarut. Manusia adalah sebaik-baik kejadian ciptaan Allah. Sebenarnya mereka amat iri hati kepada manusia dan disamping itu memang tertarik kepada manusia. Manusia nie amat cantik berbanding kejadian mereka. Bukan setakat perempuan aje kene rogol dengan jin lelaki pun ada jugak

Sebenarnya kepada sesiapa yang menghadapi masalah ini, jangan risau. Anda boleh ajar jin yang merogol anda, isteri anda or awek or tunang anda pun. Ajar melalui belasah dan pukul mereka sampai mati or bunuh sahaja jika mereka enggan meninggalkan mangsa. Nak belasah jin nie bukanlah sukar pun, senang aje kalau tahu cara dan ada ilmu. Kepada sesiapa yang menghadapi masalah serius seperti ini, silalah jumpa ustaz mail sendiri. Dia akan ajar mcm mana nak belasah or pukul jin tak guna nie.

Melalui pengalaman saya, kebanyakkannya manusia dirogol jika ilmu bathil dan jin itu dimana jin itu berasal dari ilmu bathil kepunyaan diri sendiri. Ada sebahagian kecil dirogol jin yang menumpang or menyerang dari luar. Sebagai contoh jika anda mempunyai saka hantu raya, itu adalah kategori kepunyaan sendiri. Kalau jenis kepunyaan sendiri nie, kekuatan jin tersebut keatas anda yang bermasalah lebih kuat berbanding dari jenis serangan or tumpang. Kebanyakkan kes orang dirogol 'jin asyik' nie adalah dari jenis ilmu bathil ambilan. Saka adalah satu contoh ilmu bathil ambilan or warisi.

Cara nak menghapuskan jin asyik memang ada. InsyaAllah. Bagi saya kematian sahaja layak bagi jin yang kurang ajar seperti ini. Kalau manusia senang, kita belasah dan kita penjara. Dalam hal jin nie, cuma ada belasah dan bunuh aje. penjara itu terpulang kepada tingkat ilmu dan kemahiran kita. Penjara or ikat boleh digunakan untuk sementara sahaja sebenarnya.

Saya ada kenal satu pasangan dimana isterinya nie memang dipakai (dirogol) bunian sejak dari muda. Sya telah menawarkan bantuan tetapi nampaknya bunian itu telah menguasi sepenuhnya si isteri ini dan juga suami pasangan ini. mereka menolak dengan berkata cukuplah sekadar bergantung kepada Allah. Jawapan itu sebenarnya datang dari bunian yang menguasinya perempuan. Kita perlu usaha disebabkan Allah memberikan kita nyawa tenaga kuasa dan kepandaian. Allah dah kurniakan kita segalanya, kita perlu usaha dan kemudian kita bertawakal kepadaNya.

DOA PELINDUNG DIRI

semoga doa pelindung diri Hizib 4 malaikat ini dapat di praktikkan untuk menghalang segala bentuk gangguan JIN dan iblis laknatullah..

Allahu ya hafizu nafsi wa ruhi bismillahi Jibril fiamini,bismillahi mikail,fi shimali,fismillahi israfil fi amami bismillahi izrail

MAKSUDNYA:-

Ya Allah,peliharalah diriku dan ruhku, Dengan nama Allah,Jibril pada kananku Dengan nama Allah,Mikail pada kiriku Dengan nama Allah,Israfil pada hadapanku Dengan nama Allah,Izrail

3 comments:

  1. Salam tuan,
    Nampak gaya tuan ada ambil daripada articlea dalam Blog saya. Boleh ambil tapi letaklah reference diambil dr Blog saya.
    Lagi satu saya nak tegur punca manusia dirogol jin bukan mcm tuan tulis tu. Ustaz cakap mcm tu, tetapi ustaz bukanlah ahli bab gangguan ni. Bukan mandi telanjang, tidur kain terselak dan bagai tu ya.
    Next time jika nak copy..sediakan link kepada original Blog ya tuan. Harap maklum

    ReplyDelete
  2. maaf tuan.. tu kesilapan sy sebab sy selalu lupa letak credit kat bawah tu.. sekali lagi sy mohon maaf ya atas kelalaian sy tu..

    ReplyDelete
  3. Bhaya doa tu .
    unsur syirik yg mlmpau

    ReplyDelete

KakiPing