GAMBAR PERNIKAHAN DIANA AMIR DAN HABIBULLAH


Cantik Sweet manis, itu je yang aku dapat gambarkan kepada pelakon Diana Amir, dan suaminya seorang Pensyarah Habibullah yang berlangsung di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin Kira-kira 9.30, Jumaat.

aku betul-betul tabik spring dekat pasangan ni. sebab hantaran untuk Diana hanyalah senaskah Al-Quran dan sebentuk cincin je, Mas Kahwin pulak RM1000 je.. 

ini baru dikatakan perkahwinan yang diberkati.. bukan macam sesetengah orang tu... hantaran nak ikut taraf pelajaran lah... kalau perangai setaraf dengan harga tak pe jugak.. ape-ape pun.. congrate Diana... i restu hubungan u.. (kih kih kih....)


















Comments

Popular posts from this blog

GILA ISIM ITU BAHAYA.

Cerpen: Erti sebuah Ikatan

Dirogol JIN tanpa sedar.