Antara Isu yang hot hari ni: Video Fatien dan Alang, Ibu Fatien tanggung malu.

Hari ni di muka depan sebuah akhbar tempatan kecoh pasal video pasangan remaja belasan tahun yang tersebar luas di media-media, sampaikan ibu kepada gadis tu Fatien Afiqah sendiri buka mulut menyatakan betapa terseksanya dia menanggun malu akibat dari perbuatan anak gadisnya bersama lelaki terbabit yang dikenali sebagai Alang,

tujuan aku buat entry ni bukan ape, aku jadi terkejut, sebab video yang dulunya aku tengok secara tak sengaja sampai boleh jadi hit keluar dalam surat khabar tajuk utama pulak tu. kat sini aku sertakan apa yang di luakan ibu kepada Fatien dalam akhbar tersebut.

diambil dari sebuah laman fb
IBU FATIEN TANGGUNG MALU - ISU VIDEO COUPLE ROMANTIK 2013 - VIDEO PASANGAN KEKASIH MANJA 2013 - SAYA TANGGUNG MALU KATA IBU FATIEN | Kuala Lumpur: “Orang hanya pandai mengata, tuduh saya tak tahu jaga anak dan macam-macam lagi. Hakikatnya, saya dan suami sudah jalankan tanggungjawab kami dan anak saya bukan gadis liar yang boleh keluar rumah sesuka hati.

“Kalau perkara sama berlaku pada mereka (orang yang mengata), mungkin baru mereka tahu apa yang saya dan suami rasakan sekarang. Saya merayu, fahamilah situasi kami dan janganlah tuduh kami yang bukan-bukan.”

Itu luahan hati seorang ibu mahu dikenali sebagai Rohani, 36, selepas rakaman video anak perempuannya yang berusia 15 tahun dengan ‘aksi mesra’ bersama teman lelaki, kini tersebar meluas di laman YouTube dan Facebook (FB).

Rohani berkata, perhubungan anak perempuannya, dinamakan sebagai F dengan teman lelakinya yang juga berusia belasan tahun memang diketahuinya, namun dia tidak menyangka mereka akan bertindak sejauh itu.

“Saya memang tahu mereka berkawan rapat, tapi tak sangka pula sampai merakam video berpeluk dan bercium dan dimuat naik pula ke Internet,” katanya.

sebaik saja berita ni tersebar, Alang terus menulis dilaman FBnya menyatakan ketidak puasan beliau terhadap berita yang keluar hari ini.

diambil dari sebuah laman FB
korang boleh tengok video tu kat sini.

Notakaki: dik berani buat berani tanggung, fikir sebelum buat, bukan nampak tanah bila dah rasa sakit.

Comments

Popular posts from this blog

GILA ISIM ITU BAHAYA.

Cerpen: Erti sebuah Ikatan

Dirogol JIN tanpa sedar.