Trimmerz Untuk bentuk badan ideal yang anda idamkan.

sebut tentang kecantikan dan rupa paras, siapa yang tak inginkan bentuk badan dan rupa paras yang ideal, kalau kita tengok dipasaran bermacam-macam servis dan produk kecantikan, kecantikan dan produk bentuk badan yang menarik, namun mesti ada antara kita pernah terfikir mujarab ke produk ni, naa itu salah satu dari corak pemikiran negatif yang selalu bermain dibenak fikiran kita..

aku percaya ramai yang pernah dengar mengenai hi-goat, dan ramai yang dah cuba ramai yang dah berjaya mendapat bentuk badan yang ideal... mungkin ada yang cakap apelah entri aku kali ni nak jual produk ke... takk aku nak ajak korang semua yang tak puas hati dengan bentuk badan lebar tu sama-sama kita bina semangat, betul tak kalau aku cakap org badan besar ni kebanyakan dia malas nak wat keje berat?? aku mengaku.. aku memang macam tu.. tapi tu dulu beb... aku amik tindakan drastik untuk try benda ni. hasilnya alhamdulillah 4 hari aku try, campur sekali positifkan fikiran untuk usaha.. 8 kilo aku lost dalam masa 5 hari.. makan aku tetap sental gak.. aku pnye working envoirontment memang duduk dalam opis, aku balik aku tibai susu ni aku rajinkan diri dan otak untuk usaha, tawakal dan doa... ok jom continue lagi..


aku start dengan Hi- Goat Trimmerz, sememangnya kena dengan slogan "Tamil Ramping Dan Menawan Dengan Trimmerz" minuman ni meman akan proses sistem pencernaan korang. seorang dari pengguna formula ni, Prof. Dr. Khalid Sabran sendiri beritahu, "Diformulakan dari sumber bahan semulajadi yang diakui berkesan, suci dan selamat.








kebaikan yang terkandung dalam trimmerz ni pulak ialah:-

  1. Mengurangkan berat badan tanpa pantang nasi (kan aku dah cakap aku main bedal je makanan)
  2. Membantu mengurangkan sembelit
  3. Membakar lemak dan kolestrol yang optimum
  4. Menstabilkan hormon
  5. Memperbaiki sistem penghadaman dan pencernaan
  6. Melawaskan pembuangan air besar (sebab tu aku tak kisah tibai makanan banyak-banyak)
  7. Memberi tenaga dan mengurangkan rasa lapar
  8. Membantu mengempiskan perut
  9. Sesuai untuk diamalkan oleh penghidap diabetis.
aku boleh cakap produk ni merupakan satu daripada alternatif untuk dapat bentuk yang ideal di samping usaha kita melakukan senaman, insyaallah, setiap apa yang kita lakukan perlulah dengan prinsip usaha, doa, dan tawakal sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib hambanya kalau hambanya sendiri tak berusaha kearah itu.

macam nilah cakap banyak pun tak guna untuk korang yang berminat tu boleh hubungi aku melalu email : amerlat31@gmail.com, whatsapp: 0175390364 (Amirul)/ 0194126143 (Mohd Saadan) untuk korang try sendiri produk yang baru ni.. insyaallah man jadda wa jadda... ape pun kite buat , mestilah dengan niat lillahitaala..

akan menyusul: Hi-Goat True White (khusus untuk keserian wajah dan kulit lebih cantik bagi kaum hawa)

Comments

Popular posts from this blog

Meminang, dan Pantun... adat melayu kita~

Lagu Lama penuh pesanan.

GILA ISIM ITU BAHAYA.