Serlahkan Keserian wajahmu dengan TRUE WHITE.

Cantik, sememangnya sesuatu yang subjektif dan bertepatan dengan kaum hawa tak kisahlah para ibu, anak gadis, remaja waima suri rumah sepenuh masa sekalipun, mungkin ramai yang pernah dengar berkenaan Produk HiGOAT, tapi berapa ramai yang dah berjaya mencuba? ok lah ni pengakuan dari aku sendiri, dulu memang aku tak suka sangat produk kecantikan or anything yang berkaitan dengan penampilan, tapi bila sedar penampilan diri tu sangat penting aku terus cuba..

tapi produk yang aku nak ketengahkan ni aku bawak khas untuk kaum hawa sebab untuk lelaki jangan risau aku dah post dah KLIK SINI UNTUK BACA bagi yang lelaki. ok tanpa merapu jauh lagi aku just nak tanya, berapa ramai kat sini yang nak cantik. serlahkan keserian wajah kulit anda tu untuk nampak lebih cantik, gebu& cerah berseri.

ok Produk True White ni diperkaya dengan Vitamin C, Pomegranate (Boleh rujuk Sini kalau nak tahu apa itu Pomegranate), khasiat manggis, tomato, dan juga susu kambing yang sememangnya terkenal dengan pelbagai khasiat.

ramai yang tanya, Apa kelebihan saya ambil produk ni?

ini jawapan dari saya:-

  1. Melambatkan proses penuaan,
  2. Mengurangkan kedutan & garis halus
  3. Rambut lebih sihat, Halus & bersinar
  4. Kesan dama 2 minggu, 50% pencerahan,
  5. Mengatasi masalah sembelit
  6. Meningkatkan tenaga & lebih aktif
  7. Mengurangkan rekahan kaki
  8. Menguatkan otot, kuku dan tulang
  9. Meningkatkan Penghasilan susu ibu ( yang berkhasiat untuk bayi)
  10. Mengandungi Nutrien yang tinggi sesuai bagi ibu mengandung, 
  11. Khasia ekstra manggis, khasiat ekstrak delima
  12. khasiat ekstrak tomato, khasiat ekstrak bunga sakura.
tapi tetap jugak kena beringat, apa pun yang kita buat, kita kena berserah usaha dan tawakal itu penting, diiringi doa insyaallah menjadi.. sebab Dia yang berhak menentukan usaha setiap manusia.. kita hanya mencuba dan mampu untuk merancang. sebarang keraguan pertanyaan boleh terus hantar email: amerlat31@gmail.com, whatsapp/ call/sms: 0175390364 (Amirul)/ 0194126143 (Mohd Saadan). wallahualam.

Comments

Popular posts from this blog

Meminang, dan Pantun... adat melayu kita~

Lagu Lama penuh pesanan.

GILA ISIM ITU BAHAYA.