Mengerti itu lebih baik dari menghukum..

kita selalu berdepan dengan golongan yang mempunyai masala tekanan dalam mengatur masa depan sehinggakan kita sendiri jadi sukar untuk membuat pilihan, kita selalu memandang seseorang itu dari perkara yang dilakukannya. tapi kita kita jaranga mengerti keadaan yang mendorong dia menjadi begitu...


"Sebelah Sayap"- sebuah filem pendek kolaborasi eksperimentasi di antara Mat Luthfi dan juga neollene, memang vid ni dah lama ada kt youtube.. tapi aku post entri ni sebaga recall untuk kesedaran dan pengajaran kita bersama...

aku sendiri pun dah lama follow semua vid2 dari mat luthfi... itu pun sebab ex aku (dlm blog ni aku ade buat cerita khas pasal dia.. cari la sendiri) yang kenalkan aku dengan vid2 mat luthfi ni.. dan dia seorang yang berfikiran terbuka dan jauh serta sentiasa positif... jom layan..


Comments

Popular posts from this blog

Meminang, dan Pantun... adat melayu kita~

Lagu Lama penuh pesanan.

GILA ISIM ITU BAHAYA.