Guys.. harap korang tak boikot roti canai lepas ni...

aku jumpe vid ni ke youtube.. kalau yang mane dh tgk tu ok la.. kalo yang belum tgk tu... hehe... harap penggemar roti canai tegar kt negara ni tabah menonton filem pendek ni ok.. aku tak dapat nak bagi kepastian kat Malaysia ade mcm ni ke tak... tapi yang pasti u all still boleh makan lagi roti canai kat Malaysia ni.. mari layan vid kt bawah ni.. hehe


Comments

Popular posts from this blog

GILA ISIM ITU BAHAYA.

Cerpen: Erti sebuah Ikatan

Dirogol JIN tanpa sedar.