ku ukir indah namamu,

if i let u go something i belong forever will be gone, its so hard to say seems u far away..
betapa tulus sebuah percintaan,
betapa ikhlas sebuah pengertian,
betapa setia untuk kekuatan sebuah hubungan,
tiada yang dapat ku lakukan tanpa bantuan,
aku sunyi tanpa mu,
aku rindu saat bersamamu,
aku mahu berdiri disamping senyum mu,
aku kan menjadi bintang bahagiamu,
aku mahu hanya kamu,
aku rindu hanya watakmu,
tidak ku mahu penggantimu,
yang ku perlu jawapan rindu,
sambutlah tanganku bawa ke situ,
ke alam cintamu yang indah,
sudah sakit ku jatuh rebah,
ku mohon kau ubati resah,
agar tercapai segala yang tercurah,
akan ku setia sepanjang masa,
memberi bakti cinta sejati....

Comments

Popular posts from this blog

Meminang, dan Pantun... adat melayu kita~

Lagu Lama penuh pesanan.

GILA ISIM ITU BAHAYA.