setelah setahun..... maaf saya tak mampu lupakan awak...

awak.. yang bernama "N.A.M.A" maaf jika saya masih menyimpa catatan ini.. sebab pada saya catatn ini sungguh besar dan esok genap setahun catatan awk ni dalam inbox fb saya... saya tak pernah lupa kat awk.. walau dah ramai yang saya jumpa tapi mereka tak sehebat awak...

"awk nk tahu...
first time awk pergi tinggalkan sy...
ape yg jadi dengan sy??...
21/4/2012=sy bgn tido..dan sy rase sunyi sgt2...sy cuba katakan awk ade kat ipoh nie...sy kuatkan hati...tp sy tipu diri sy...kdg2 sy menangis dlm toilet..
22/4/2012=sy dh mula kuat semangat...sy tak boleh duduk sorg2 nanti sy sunyi sy sedey...sy mesti bersembg ngn kwn2 utk lupakan awk..sy tak boley tgk kereta mcm awk t sy mesti ingatkan awk...dan mlm yg sy menangis tuh...sy btol2 dh tak tahan rindukan awk...mungkin jgk sy stress nak exam...selalu awk ade utk beri semangat tp kali ni awk jauh...
23/4/2012=sy dh mula exam...bila awk bagi msj..sy rase nak menangis lg...tapi sy kuatkan semangat...awk tahu lepas exam nak je sy kol awk suh ambik sy and g mkn..tp...bru sy sedar...awk tak ade kat ipoh..hemm...
24/4/2012=hari jadi awk...awk nak tahu nape sy taknak awk kol sy??sebab setiap kali dgr suare awk sy akan menangis...kdg2 sy saje buat sy happy tapi dlm hati siapa tahu kan...kali ni memg btol2 menguji kesabaran dan kekuatan sy bie...sy kuatkan semangat...dulu kemana sy nak pergi awk ade...kali ni bile awk tak ade..semua sy buat sendiri bie...kdg2 sy fikir.."kan best kalo awk ade time nie"..... [=(]
25/4/2012 hingga kini....sy tetap rindukan awk bie...sy kuatkan semangat utk awk...bukan nak ckp tapi exam kali ni mcm trok...sy dh buat yg terbaek tapi tah lah....sy serah pada takdir...I LOVE YOU... [] [] ......."



ketika artikel ni ditulis, hari ini 23/4/2013... awak... setahun saya merindui awak.. yang dengan teganya awak berpaling tadah meninggalkan saya sewaktu rindu, awak.. tahun ini adalah yang pertama kalinya air saya bakal menitis di hari lahir saya... walaupun artikel ini saya tulis waktu petang sebelum 24/4/2013... tapi ia sudah cukup menggambarkan kerinduan saya... awak... saya rindu awak.. saya nak sangat jumpa awak.. cukuplah untuk lihat senyuman awak...

mungkin awak dah lupa, tapi saya masih ingat baris ini "harus ku akui, sampai detik ini, tak akan ku lupa, kisah cinta kita, abadi untukmu, kan ku ukir indah.. namamu" awk.. terkadang sy rasa nak menjerit panggil awk, tapi sy tahu awk tak akn dengar, awk... yg sy nak awk kembali untuk sy.. sy nak tunaikan janji-janji sy... awk.. dh macam2 cara sy cuba.. tp awk tetap di hati sy.. sy minta awk dtg cukup la untuk sekali je.. sy nk dengar suara awk.. please call me at least once for last time... 

awk, setiap bicara awk sy ingat, setiap gelak tawa awk tak pernah hilang... sy bersalah sangat2 sebab rindukan awk, sy benci diri sy sebab tak mampu lupakan awk, sy tak tahu kenapa semua ni sy harus hadapi... awk dimana... saya mencari awk.. tolong la datang sekali je cukup la untuk mengubat hati saya... awk.. sungguh sy rindu kat awk.. 

seandainya awk nak kembali kepada saya, tangan saya terbuka luas untuk menerima kasih awk, untuk menerima cinta awk, saya akan terima awk sebagai isteri saya.... 

kalau awak nk tahu, sy selalu kurung diri saya sebab sy tak nak pergi tempat yang ade kenangan kita, tapi dimana yang tiada kenangan kita, semua tempat ada kenangan kita.. saya membenci diri saya kerana tak dapat lupakan awk dari hati saya.. maaf saya masih menyintai awk.. dan andai esok tiada bicara sy.. sy harap awk jgn ambil tahu pemergian sy sebab sy tak mampu nak sekat airmata awk daripada mengalir... 

AWAK SAYA TETAP RINDU AWAK WALAUPUN DAH JENUH SAYA CUBA LUPAKAN AWAK.



Comments

Popular posts from this blog

Meminang, dan Pantun... adat melayu kita~

Lagu Lama penuh pesanan.

GILA ISIM ITU BAHAYA.